غلاف شدگی آلت تناسلی

غلاف شدگی آلت تناسلی

آلت تناسلی یک عضو حساس در بدن آقایان است که باید نسبت به سایر اعضای بدن مراقبت بیشتری شود. در این مقاله سعی بر آن است که شما را با آسیبهای جدی این اندام بدنتان که لازمه مراجعه سریع به پزشک است آشنا کنیم.

یکی از مهمترین بخش های بدن هر انسانی آلت تناسلی می باشد که باید سلامت آن را به طور مداوم مورد بررسی قرار داد. عده ای از افراد دچار بیماری ها و آسیب های جدی آلت تناسلی می شوند که باید توسط پزشک تحت درمان قرار گیرند.از مشکلات ناحیه تناسلی مردان می توان به غلاف شدگی،منحنی دردسر ساز و زنده بگور اشاره نمود.

غلاف شدگی آلت تناسلی

غلاف شدگی (invaginated)

یک اصطلاح تخصصی است که پزشکان برای توصیف حالتی از آن استفاده می‌کنند که آلت تناسلی مرد به داخل برگشته و باصطلاح غلاف شده است. این اتفاق ممکن است برای شما نیز رخ دهد. به این حالت اصطلاحاً آلت تناسلی به دام افتاده نیز می‌گویند که معمولاً تا حدی ناشی از نوعی فشار شدید بر روی آن می‌باشد. در واقع، آلت تناسلی با فشار زیاد مستقیماً به درون بافت چربی زیرپوستی واقع در میان لگن و آلت تناسلی فرو می‌رود. این وضعیت ممکن است در بعضی از تصادفات رخ دهد .

آلت تناسلی مرد در غلافی از پوست پیچیده شده است. معمولاً، پوست به طور یکنواخت در اطراف آلت تناسلی مرد و تا کیسه بیضه گسترش یافته است. با این حال، برخی از پسران بطور مادرزادی پوستی دارند که به طور غیر یکنواخت آلت تناسلی را می‌پوشاند. پوست کمی در بخشی از آلت تناسلی که به کیسه بیضه نزدیک است، وجود دارد. آلت تناسلی همچنین در چربی داخل قسمت پایین شکم پنهان می‌شود. این وضعیت آلت دفن شده نامیده می‌شود. پزشکان همچنین آن را تحت عنوان آلت مخفی نیز می‌شناسند. در بیشتر کودکان، آلت دفن شده مشکلی است که خود به خود بهتر می‌شود. دلایل بسیاری می‌تواند برای چنین وضعیتی وجود داشته باشد از

جمله:
-مشکلاتی در پوست و لایه‌های چربی اطراف آلت تناسلی جنین در حال رشد.
-چربی بیش از حد در بالای استخوان شرمگاهی، که در کودکان خردسال شایع است.
-پوست ناکافی در طرفی از آلت که به سمت کیسه بیضه است.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *